Často kladené otázky

  • Tovar mi nesedí, ako mám postupovať?

Nenosený tovar v pôvodnom balení je možné vymeniť/vrátiť do 365 dní od prevzatia. Tovar zašlite na adresu Shoebox Slovakia s.r.o., Račianska 56, 831 02 Bratislava spolu s faktúrou a reklamačným listom, v ktorom upresníte požiadavku. Po prevzatí požiadavku spracujeme. Tovar môžete priniesť aj na ktorúkoľvek predajňu Office Shoes na celom Slovensku. 

 

  • Aké náklady na dopravu by som mal očakávať?

Tovar môžete uhradiť pri prevzatí zásielky (na dobierku - pokiaľ je táto možnosť platby povolená), alebo zvoliť platbu kartou. Cena dopravy je 3 €, pri platbe za tovar nad sumu 25 € je doprava zadarmo. O platbe za dopravu budete informovaní po pridaní tovaru do košíka.

 

  • Kedy dostanem objednaný tovar?

Štandardná doba dodania je do 1 - 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky, (pri vybranom tovare to môžu byť 2 - 8 pracovné dni). Za prípadné oneskorenie zásielky pri doručovaní nenesieme zodpovednosť, pretože za prepravu je zodpovedná tretia strana.

Presné informácie dostupné po výbere produktu a veľkosti sa dozviete v košíku.  

Zásielková služba najprv zašle kupujúcemu email s registračným číslom balíku, ktoré umožní jednoducho sledovať stav balíka. V deň dodania dostane kupujúci informačnú SMS. 

V prípade, že ste si vytvorili objednávku a skladá sa z viacerých kusov, je možné, že vám jednotlivé kusy tovaru z objednávky nebudú doručené spolu, nakoľko môžu byť vyexpedované z viacerých skladov.

 

  • Neviem presne kedy budem doma. Čo mám robiť?

 Vašu objednávku môžeme dodať aj na Vaše pracovisko. Ak môžete vo Vašej práci prijať kuriéra, neváhajte a poskytnite nám adresu.

 

  • Cena tovaru sa od objednania zmenila. Ktorú cenu budem musieť zaplatiť? 

Vždy účtujeme cenu, ktorá bola platná v čase objednávky.

 

  • Môžem kuriérovi zaplatiť poukážkami?

Pri prevzatí nie je možné použiť žiadne poukážky.

 

  • Omylom som si objednal zlý model/zlú veľkosť. Čo mám robiť?

Informujte nás čo najskôr, najneskôr do 24 hodín! Zavolajte nám alebo nám napíšte na timberland@shoebox.sk. Uveďte čo najviac údajov o vašej objednávke (meno, adresa, číslo objednávky, kód výrobku) a uveďte požadovanú veľkosť alebo model. Tovar vymeníme do 365 dní, väčšiu šancu na výmenu veľkosti však máte, ak tovar zašlete čím skôr. Tu nájdete Formulár na výmenu alebo Formulár na odstúpenie od zmluvy.

Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy.

  • Ak chcem tovar vrátiť, musím ho zaslať naspäť na adresu eshopu?

Pri vrátení je tovar možné zaslať naspäť do eshopu na adresu uvedenú vo formulári na vrátenie. Pri výmene tovaru je momentálne možné ho vymeniť do 365 dní - zaslať ho na adresu Shoebox Slovakia s. r. o., Račianska 56, 831 02 Bratislava. Tovar môžete priniesť aj na ktorúkoľvek predajňu Office Shoes na celom Slovensku. 

 

  • Mám niekoľko otázok. Kde môžem nájsť odpovede?

V spodnej časti stránky zvoľte sekciu Kontakty. Tu nájdete všetky možnosti, ako nás kontaktovať - pevnú linku aj email.